• Benvinguts a la

Fundació Patronat

A la Fundació Patronat de la Vila d’Artés treballem per tal que les persones que han escollit viure a la nostra Residència es sentin “com a casa”.

La Residència Serveis

Fundació Patronat de la Vila d'Artés

La Fundació Patronat de la Vila d’Artés és una entitat sense ànim de lucre, com consta en els seus estatuts, que gestiona la Residència d’avis i centre de dia que porta el mateix nom.
La Fundació

La Residència va néixer a Artés el 1970 de la iniciativa d'un grup d'artesencs que van veure la necessitat de fundar una residència per persones grans a la vila.

La Residència

El centre està equipat amb un total de 114 llits distribuïts en habitacions dobles i individuals amb bany adaptat. Els residents es poden desplaçar de forma autònoma per les diferents dependències.

Serveis

L’equip del centre és interdisciplinari i desenvolupa el model d’atenció centrada en la persona. L’atenció que s’ofereix parteix d’una valoració integral de la persona.

Activitats >

L’equip del centre és interdisciplinari i desenvolupa el model d’atenció centrada en la persona. L’atenció que s’ofereix parteix d’una valoració integral de la persona i de l’elaboració del Pla Interdisciplinari d’Atenció Individualitzada (PIAI). Aquest pla es basa en les necessitats, els desitjos, les preferències i la història de vida de les persones. El Pla es consensua amb la persona i la família.

Treballa amb Nosaltres

Si vols formar part de la nostra borsa de treball de la residència i compleixes amb el perfil que estem buscant…

Borsa de Treball